Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://srd.pgasa.dp.ua:8080/xmlui/handle/123456789/1190
Назва: Пуш- і пул-стратегії комерціалізації результатів наукових досліджень у політиці фінансування ВНЗ
Інші назви: Пуш- и стратегии пула коммерциализации результатов научных исследований в политике финансирования ВУЗА
Push and pull strategies of commercialization of research results in the Universities’ policy of financing
Автори: Демченко, Оксана Петрівна
Демченко, Оксана Петровна
Demchenko, Oksana
Ключові слова: політика фінансування
інноваційна діяльність ВНЗ
пуш- і пул-стратегії комерціалізації
политика финансирования
инновационная деятельность вузов
пуш- и пул- стратегия коммерциализации
financing policy
innovative activity of HEI
push and pull strategy of commercialisation
Дата публікації: лис-2016
Бібліографічний опис: Демченко О. П. Пуш- і пул-стратегії комерціалізації результатів наукових досліджень у політиці фінансування ВНЗ / О. П. Демченко // Східна Європа: економіка, бізнес та управління. – 2016. – № 4. – С. 332-336.
Короткий огляд (реферат): UK: У статті обґрунтовано виокремлення політики фінансування як самостійної складової частини фінансової політики ВНЗ поруч із політикою управління активами, грошовими потоками, інвестиціями, фінансовими ризиками і політикою антикризового фінансового управління. Досліджено основні сутнісні характеристики політики фінансування інноваційної діяльності, зокрема об’єкт, мету та завдання, функції та інструментарій. Визначено місце пуш- і пул-стратегій комерціалізації у політиці фінансування інноваційної діяльності. Обґрунтовано доцільність розробки і впровадження даних стратегій.
RU: В статье обосновано выделение политики финансирования как самостоятельной составляющей финансовой политики вузов рядом с политикой управления активами, денежными потоками, инвестициями, финансовыми рисками и политикой антикризисного финансового управления. Исследованы основные сущностные характеристики политики финансирования инновационной деятельности, в том числе объект, цели и задачи, функции и инструментарий. Определено место пуш- и пул-стратегий коммерциализации в политике финансирования инновационной деятельности. Обоснована целесообразность разработки и внедрения данных стратегий.
EN: The article substantiates the distinguishing of financial policy as a separate component of financial policy of higher educational institutions (HEI) along with the policy of management of assets, cash flows, investments, financial risks and policy of anti-crisis financial management. The main essential characteristics of the policy of innovative activity financing are determined, in particular: the object, purpose and tasks, functions and instruments. The place and role of push and pull strategies of commercialisation in the policy of financing of innovative activity are determined. The appropriateness of development and implementation of these strategies is grounded.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://srd.pgasa.dp.ua:8080/xmlui/handle/123456789/1190
Інші ідентифікатори: http://www.easterneurope-ebm.in.ua/journal/4_2016/66.pdf
Розташовується у зібраннях:№ 4

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Demchenko.pdf273,07 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.