Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://srd.pgasa.dp.ua:8080/xmlui/handle/123456789/11824
Назва: Перспективи інвестиційної інтернаціоналізації для виробників екологічних будівельних матеріалів
Інші назви: Prospects of investment internationalization for manufacturers of ecological building materials
Автори: Морозова, Світлана Анатоліївна
Morozova, Svitlana
Нагорний, Дмитро Валерійович
Nagorniy, Dmitro
Смірнова, О. І.
Smirnova, Oksana
Ключові слова: internationalization
ecological building materials
investment internationalization
building industry
production strategies
екологічні будівельні матеріали
інвестиційна інтернаціоналізація
будівельна індустрія
виробничі стратегії
інтернаціоналізація
Дата публікації: гру-2023
Видавництво: Придніпровська державна академія будівництва та архітектури
Бібліографічний опис: Морозова С. А. Перспективи інвестиційної інтернаціоналізації для виробників екологічних будівельних матеріалів / С. А. Морозова, Д. В. Нагорний, О. І. Смірнова // Економічний простір. – 2023. – № 188. – С. 28-33
Короткий огляд (реферат): UK: В статті досліджується актуальна науково-практична проблема узагальнення методологічних та прикладних підходів для обґрунтування перспектив виробничої (інвестиційної) інтернаціоналізації для виробників вітчизняних будівельних матеріалів. Особливу увагу приділено інтернаціоналізації українського виробничого бізнесу та обґрунтування типу стратегії інтернаціоналізації в умовах перспективи членства в ЄС, а також викликам будівельної галузі щодо об’єктивного скорочення внутрішнього попиту на продукцію виробників будівельних матеріалів. Доведено, що українським виробничим підприємствам в будівельній сфері відкриваються значні перспективи для реалізації успішних стратегій інтернаціоналізації на європейському ринку; для цього мають буди ретельно обґрунтовані перспективи та деталізовані конкретні проекти стратегії інвестиційної інтернаціоналізації. Для реалізації вітчизняними виробниками екологічних будівельних матеріалів найбільш ефективним методом проникнення на за рубіжні ринки вважається виробництво за кордоном. Автор виділяє три групи відповідних стратегій, визначає основні форми виробничої стратегії інтернаціоналізації, а також узагальнює основні ризики, що можуть виникати в ході реалізації таких стратегій.
EN: The article examines the actual scientific and practical problem of generalizing methodological and applied approaches for substantiating the prospects of production (investment) internationalization for manufacturers of building materials. Special attention has been paid to the internationalization of the Ukrainian manufacturing business and the justification of the type of internationalization strategy in terms of the perspective of EU membership, as well as the challenges of the construction industry regarding the objective reduction of domestic demand for the products of manufacturers of building materials. It has been noted that in the conditions of globalization, it is characteristic for sustainable innovative production companies to create branches abroad in those countries where there are the most favorable conditions for the components of the single innovation chain "development of an innovative product-production-market". The author emphasizes that Ukrainian construction exporting enterprises should pay attention to promising directions for occupying the most dynamic niches of the world construction market in the near future; in particular, this applies to technologies and products related to sustainable (green) construction. It has been proven that Ukrainian manufacturing enterprises in the construction sector have significant prospects for the implementation of successful internationalization strategies on the European market; for this, carefully substantiated perspectives and detailed concrete projects of the investment internationalization strategy should be built. For Ukrainian producers of ecological building materials, the most effective method of penetrating foreign markets is considered to be the production abroad. The author singles out three groups of relevant strategies, defines the main forms of the production strategy of internationalization, and also summarizes the main risks that may arise during the implementation of such strategies. Conclusions have been drawn and the nearest prospects for further research in this issue have been determined.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://srd.pgasa.dp.ua:8080/xmlui/handle/123456789/11824
Інші ідентифікатори: http://www.prostir.pdaba.dp.ua/index.php/journal/article/view/1344
DOI: https://doi.org/10.32782/2224-6282/188-4
Розташовується у зібраннях:№ 188

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Morozova.pdf621,6 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.