Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://srd.pgasa.dp.ua:8080/xmlui/handle/123456789/1163
Назва: Аналіз теоретико-методичних підходів до маркетингового тестування товарних інновацій
Інші назви: Анализ теоретико-методических подходов к маркетинговому тестированию товарных инноваций
Analysis of theoretical and methodical approaches to marketing testing of product innovations
Автори: Нагорний, Євген Ігоревич
Нагорный, Евгений Игоревич
Nahornyi, Yevhen
Ключові слова: інновація
інноваційна діяльність
інноваційний цикл
маркетингове тестування
маркетингові фільтри
критерії фільтрації
результативність
бізнес-аналіз
инновация
инновационная деятельность
инновационный цикл
маркетинговое тестирование
маркетинговые фильтры
результативность
критерии фильтрации
бизнес-анализ
innovation
innovative activity
innovative cycle
marketing testing
business analysis
performance
marketing filters
filter criteria
Дата публікації: лис-2016
Бібліографічний опис: Нагорний Є. І. Аналіз теоретико-методичних підходів до маркетингового тестування товарних інновацій / Є. І. Нагорний // Східна Європа: економіка, бізнес та управління. – 2016. - № 4. – С. 193-199.
Короткий огляд (реферат): UK: У статті розглянуто наявні теоретико-методичні підходи до проведення процедури маркетингового тестування товарних інновацій. Охарактеризовано основні положення різних моделей тестування, що виділяються науковцями. Зазначено переваги та недоліки розглянутих моделей маркетингового тестування. Запропоновано авторський підхід до проведення процедури маркетингового тестування товарних інновацій
RU: В статье рассмотрены существующие теоретико-методические подходы к проведению процедуры маркетингового тестирования товарных инноваций. Охарактеризованы основные положения различных моделей тестирования, которые выделяются учеными. Указаны преимущества и недостатки рассмотренных моделей маркетингового тестирования. Предложен авторский подход к проведению процедуры маркетингового тестирования товарных инноваций.
EN: The theoretical and methodical approaches to procedure of product innovations marketing testing are analysed in the article. The basic provisions of the various testing models are characterized. The advantages and disadvantages of reviewed models of marketing testing are specified. The author's approach to the procedure of marketing testing of product innovations is formed.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://srd.pgasa.dp.ua:8080/xmlui/handle/123456789/1163
Інші ідентифікатори: http://www.easterneurope-ebm.in.ua/journal/4_2016/40.pdf
Розташовується у зібраннях:№ 4

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Nakonechna.pdf184,29 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.