Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://srd.pgasa.dp.ua:8080/xmlui/handle/123456789/1155
Назва: Удосконалення збутової політики підприємства
Інші назви: Усовершенствование сбытовой политики предприятия
Improvement of sales policy of the enterprise
Автори: Лебедєва, Юлія Евгенівна
Лебедева, Юлия Евгеньевна
Lebedieva, Yuliia
Тульчинська, Світлана Олександрівна
Тульчинская, Светлана Александровна
Tulchynska, Svitlana
Ключові слова: збут
системний підхід
збутова політика
поліграфічне підприємство
служба збуту
сбыт
системный подход
сбытовая политика
полиграфическое предприятие
служба сбыта
sales
system approach
sales policy
printing company
service sales
Дата публікації: лис-2016
Бібліографічний опис: Лебедєва Ю. Е. Удосконалення збутової політики підприємства / Ю. Е. Лебедєва, С. О. Тульчинська // Східна Європа: економіка, бізнес та управління. – 2016.– № 4. – С. 155-158.
Короткий огляд (реферат): UK: Статтю присвячено дослідженню шляхів подолання проблем, що виникають під час здійснення збутової політики у сучасних умовах господарювання. Визначено деякі теоретичні аспекти, що формують збутову політику підприємства. Проведено аналіз збутової політики, прикладом для якого послугувало вітчизняне підприємство поліграфічних послуг. На основі отриманих даних зроблено висновки та розроблено рекомендації щодо вдосконалення збутової політики підприємства. Аргументовано, що отримані результати дослідження можуть бути використані вітчизняними підприємствами з метою сприяння підвищенню ефективності результатів здійснення збутової політики.
RU: Статья посвящена исследованию путей преодоления проблем, возникающих при осуществлении сбытовой политики в современных условиях хозяйствования. Определены некоторые теоретические аспекты, формирующие сбытовую политику предприятия. Проведен анализ сбытовой политики на примере отечественного предприятия полиграфических услуг. На основе полученных данных сделаны выводы и разработаны рекомендации по совершенствованию сбытовой политики предприятия. Аргументировано, что полученные результаты исследования могут быть использованы отечественными предприятиями для содействия повышению эффективности результатов осуществления сбытовой политики.
EN: This article focuses on the ways to overcome the problems encountered in the implementation of sales policy in the current economic conditions. Determined some theoretical aspects which form the sales policy of the company. The analysis of marketing policy model for domestic enterprises which serve to printing services. On the basis of these conclusions and recommendations for improving the marketing policy of the company. Argued that the results of research can be used by domestic enterprises to promote more effective implementation of the results of sales policy.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://srd.pgasa.dp.ua:8080/xmlui/handle/123456789/1155
Інші ідентифікатори: http://www.easterneurope-ebm.in.ua/journal/4_2016/32.pdf
Розташовується у зібраннях:№ 4

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Lebedieva.pdf169,74 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.