Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://srd.pgasa.dp.ua:8080/xmlui/handle/123456789/11433
Назва: Strategy and tactics of business collaboration: clustering and other joint activities
Інші назви: Стратегія і тактика колаборації суб'єктів господарювання: кластеризація та інша спільна діяльність
Автори: Kovalenko, Mykola
Коваленко, Микола Миколайович
Belous, Kateryna
Белоус, Катерина Вікторівна
Krysyuk, Larysa
Крисюк, Лариса Михайлівна
Ключові слова: format of goals and objectives
format of strategy
monitoring
communication and interaction
resource allocation
and evaluation
format of tactical actions
Дата публікації: жов-2023
Видавництво: Придніпровська державна академія будівництва та архітектури
Бібліографічний опис: Kovalenko M. Strategy and tactics of business collaboration: clustering and other joint activities / M. Kovalenko, K. Belous, l. Krysyuk // Економічний простір. – 2023. – № 187. – С. 55-61
Короткий огляд (реферат): EN: Collaboration (or cooperation) between business entities is an essential element of business strategy and tactics, as the synergistic effects synthesized by this phenomenon can manifest themselves in increased competitiveness of business entities, the development of their innovation, the reduction of operational risks, and in other areas. The above provisions emphasize the overall significance of research on the strategy and tactics of collaboration among business entities. Therefore, the purpose of the article is to identify the characteristics of forming a strategy and tactics for collaboration among business entities through clustering and other forms of joint activities. Based on the study of the characteristics of forming the strategy and tactics of col-laboration among business entities, particularly in the form of clusters and other joint activities, several conclusions have been drawn. It has been noted that while collaboration among business entities can take various forms, the format of the strategy and tactics of collaboration among business entities remains unchanged. It has been demonstrated that there are classical elements of collaboration strategy and tactics, which include: the circle of collaboration participants, the format of goals and objectives, the format of strategy, the format of tactical actions, the format of resource allocation and responsibilities, the format of moni-toring and evaluation, the format of communication and interaction, and the format of analysis and correction of collaboration strategy and tactics. Each of the outlined elements, while having a common essence, takes on individual content that depends on the form of collaboration. It has been observed that the better the classical elements of strategy and tactics align with the form of collaboration, the greater the mutual benefit and synergy. Under these conditions, collaboration allows participants in joint activities to achieve maximum mutual benefit and a synergistic effect that exceeds individual achievements. For example, in clusters, various business entities can jointly utilize resources and knowledge for the collaborative development of innovative products. The research results allow for an exploration of the Ukrainian context of business entity collaboration in the direction of clustering and other joint activities.
UK: Колаборація (або співпраця) між суб'єктами господарювання є важливим елементом бізнес-стратегії та такти-ки, оскільки синергетичні ефекти, породжені цим явищем, можуть проявлятися у збільшенні конкурентоспромож-ності суб'єктів господарювання, розвитку їх інноваційності, зниженні операційних ризиків та інших сферах. Наведені вище положення звертають увагу на загальне значення досліджень щодо стратегій та тактик колаборації суб'єктів господарювання. Таким чином, метою цієї статті є визначення особливостей формування стратегій і тактик колабо-рації суб'єктів господарювання в контексті кластеризації та інших видів спільної діяльності. На основі проведеного дослідження щодо особливостей формування стратегій і тактик колаборації суб'єктів господарювання, зокрема у формі кластерів та інших форм спільної діяльності, було отримано кілька важливих висновків. Зауважимо, що хоча колаборація суб'єктів господарювання може приймати різні форми, формат її стратегії і тактики залишається ста-лим. Доведено, що класичні елементи стратегії та тактики колаборації охоплюють: коло учасників колаборації, фор-мат цілей і завдань, формат стратегії, формат тактики дій, формат розподілу ресурсів і відповідальності, формат контролю та оцінки, формат комунікації та взаємодії, формат аналізу і корекції стратегії й тактики колаборації. Кожен із наведених елементів, хоча має загальний зміст, набуває індивідуального наповнення, що залежить від форми колаборації. Встановлено, що чим краще класичні елементи стратегії і тактики відповідають формі колаборації, тим вища взаємна користь і синергія від неї. Саме в таких умовах колаборація дозволяє учасникам спільної діяльнос-ті отримувати максимальну взаємну користь та синергетичний ефект, який перевищує індивідуальні досягнення. Наприклад, у кластерах різні суб'єкти господарювання можуть спільно використовувати ресурси та знання для спіль-ної розробки інноваційних продуктів. Отримані результати дослідження дозволяють вивчити контекст колаборації суб'єктів господарювання в Україні, зокрема в напрямках кластеризації та іншої спільної діяльності.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://srd.pgasa.dp.ua:8080/xmlui/handle/123456789/11433
Інші ідентифікатори: http://www.prostir.pdaba.dp.ua/index.php/journal/article/view/1318
DOI: https://doi.org/10.32782/2224-6282/187-9
Розташовується у зібраннях:№ 187

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Kovalenko.pdf365,59 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.