Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://srd.pgasa.dp.ua:8080/xmlui/handle/123456789/1129
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorАтюшкіна, Вікторія Віталіївна-
dc.contributor.authorАтюшкина, Виктория Витальевна-
dc.contributor.authorAtiushkyna, Vyktoryia-
dc.date.accessioned2019-07-24T06:53:36Z-
dc.date.available2019-07-24T06:53:36Z-
dc.date.issued2016-08-
dc.identifierhttp://www.easterneurope-ebm.in.ua/journal/3_2016/21.pdf-
dc.identifier.citationАтюшкіна В. В. Аналіз складників цінової політики промислового підприємства щодо інноваційних товарів / В. В. Атюшкіна // Східна Європа: економіка, бізнес та управління. – 2016. – № 3. – С. 103-107.en_US
dc.identifier.urihttp://srd.pgasa.dp.ua:8080/xmlui/handle/123456789/1129-
dc.description.abstractUK: У статті досліджено та систематизовано фактори зовнішнього та внутрішнього середовища підприємства, кон’юнктури ринку, характеристики інноваційного товару за їх впливом на формування ціни. Така систематизація може бути покладена в основу аналітичного забезпечення цінової політики підприємства, створення цінового профілю інноваційного товару промислового підприємства з метою аналізу, прогнозування, вдосконалення методів та принципів формування ціни інноваційних товарів.en_US
dc.description.abstractRU: В статье исследованы и систематизированы факторы внешней и внутренней среды предприятия, конъюнктуры рынка, характеристики инновационного товара в зависимости от их влияния на формирование цены. Такая систематизация может быть положена в основу аналитического обеспечения ценовой политики предприятия, создания ценового профиля инновационного товара промышленного предприятия с целью анализа, прогнозирования, совершенствования методов и принципов формирования цены инновационных товаров.-
dc.description.abstractEN: The article examines and systematizes the factors of external and internal environment, market conditions, the characteristics of innovative product for their influence on the formation of prices. Such systematization can be the basis for the analytical support of the price policy of the enterprise, creating a pricing profile of an innovative product industrial enterprise with the purpose of analysis, prediction and improvement of methods and principles of price formation for innovative products.-
dc.language.isouken_US
dc.subjectцінаen_US
dc.subjectцінова політикаen_US
dc.subjectціноутворенняen_US
dc.subjectінноваційний товарen_US
dc.subjectпромислове підприємствоen_US
dc.subjectценаen_US
dc.subjectценовая политикаen_US
dc.subjectценообразованиеen_US
dc.subjectинновационный товарen_US
dc.subjectфакторen_US
dc.subjectпромышленное предприятиеen_US
dc.subjectpriceen_US
dc.subjectprice policy pricingen_US
dc.subjectinnovative producten_US
dc.subjectfactoren_US
dc.subjectindustrial enterpriseen_US
dc.titleАналіз складників цінової політики промислового підприємства щодо інноваційних товарівen_US
dc.title.alternativeАнализ составляющих ценовой политики промышленного предприятия по инновационным товаровen_US
dc.title.alternativeThe analysis of the components of the pricing policy of industrial enterprises regarding innovative productsen_US
dc.typeArticleen_US
Розташовується у зібраннях:№ 3

Файли цього матеріалу:
Файл РозмірФормат 
Atiushkyna.pdf259,38 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.