Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://srd.pgasa.dp.ua:8080/xmlui/handle/123456789/11161
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorЄвсєєва, Галина Петрівна-
dc.contributor.authorYevsieieva, Halyna-
dc.date.accessioned2023-10-13T10:53:53Z-
dc.date.available2023-10-13T10:53:53Z-
dc.date.issued2014-12-
dc.identifierhttp://visnyk.pgasa.dp.ua/article/view/42333-
dc.identifier.citationЄвсєєва Г. П. Національно–ідеологічне виховання студентської молоді у вищих навчальних закладах: нормативно–правовий аспект / Г. П. Євсєєва // Вісник Придніпровської державної академії будівництва та архітектури. – 2014 – № 12. – С. 17-23.en_US
dc.identifier.urihttp://srd.pgasa.dp.ua:8080/xmlui/handle/123456789/11161-
dc.description.abstractUK: Постановка проблеми. З прийняттям нового закону «Про вищу освіту» змінилася парадигма освіти. Навчально-виховний процес покликаний формувати у студентів високу культуру, гуманістичний і демократичний світогляд, високі моральні якості, виховувати їх громадянами-патріотами, інтелігентами, творчими й цілеспрямованими спеціалістами. У сучасному вищому закладі виховання має здійснюватися за нових умов, з урахуванням зрілості особистості, її інтелектуального і духовного розвитку. В нинішніх умовах виховання студентської молоді у нашій країні мусить бути зорієнтоване на введення молоді у систему цінностей демократичного (громадянського) суспільства, передбачаючи підготовку студентства до участі у виконанні сьогоденних і перспективних завдань держави щодо управління нею, до виконання функцій будівника й господаря, керівника й виконавця, громадського діяча, захисника Батьківщини. Аналіз попередніх досліджень. Наукова педагогічна думка, та й не тільки педагогічна, багато й доволі плідно працювала й працює над створенням концептуальних положень національного виховання молоді. Цій проблемі та різним її аспектам присвячуються дослідження В. Кузь, Ю. Руденка, З. Сергійчика [9], Й. Сележана [19] та багато інших [1 − 7]. В. Сухомлинський як провідник українського національного виховання не раз загострював свою увагу на необхідності виховання молоді в національно-ідеологічному дусі [21]. Та по ряді з великою кількістю праць, присвячених конкретним аспектам розвитку духовності, спрямування багатьох учених зосереджені на дослідженні загальнотеоретичного змісту духовних перетворень у суспільстві; цілісного дослідження соціального механізму реалізації державно-патріотичної ідеології у процесі формування духовного потенціалу молоді в нашій науковій літературі досі ще немає. Мета статті – дослідити та визначити, на підставі чинної нормативно-правової бази, основні засади національно-ідеологічного виховання молоді в сучасних складних умовах збереження Української держави.en_US
dc.description.abstractEN: The formulation of the problem. With the adop on of the new law "On Higher education" the paradigm of education has changed. In modern conditions the education of students in our country should be focused on introducing young people to the system of values of democratic (civil) society, anticipating preparing students to participate in solving of present and future challenges of the state to control it, to perform the functions of the builder and owner, director and artist, social activist, defender of the motherland. The analysis of recent research. Science teacher thought, and not only educational, quite a lot worked and is working to create conceptual provisions of national education of youth. To this problem and its various aspects there are dedicated the researches of V. Kuz, Yu. Rudenko, Z. Serhiychyk [9] J. Selezhan [19] and others [1–7]. V. Sukhomlinsky as leader of the Ukrainian national education not just exacerbated his attention to the need of education of youth in the national ideological spirit [21]. The purpose of the article is to investigate and determine the basic principles of national and ideological education of youth in today's challenging circumstances of preservation of Ukrainian state. (on the basis of the existing legal base). The conclusions. Ukrainian society, particularly its educational representatives in general, is the main subject of the impact of national patriotic ideology on the spiritual potential of youth. Formation of national ideology among young people contributes to the national security of Ukraine. This mechanism for the implementation of national patriotic ideology in the process of spiritual evolution and its potential as an integral element of the regulated significant role of the state in the process of transforming society is the guarantee of a high level of education of youth.-
dc.language.isouken_US
dc.publisherДВНЗ «Придніпровська державна академія будівництва та архітектури»en_US
dc.subjectдержавна молодіжна політикаen_US
dc.subjectнормативно-правові документи в галузі освітиen_US
dc.subjectнаціональне вихованняen_US
dc.subjectідеологіяen_US
dc.subjectnational educationen_US
dc.subjectideologyen_US
dc.subjectstate youth policyen_US
dc.subjectregulatory documents in the field of educationen_US
dc.titleНаціонально–ідеологічне виховання студентської молоді у вищих навчальних закладах: нормативно–правовий аспектen_US
dc.titleNational ideological education of students in high schools: legal aspect-
dc.typeArticleen_US
Розташовується у зібраннях:№ 12

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Evseeva.pdf248,38 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.