Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://srd.pgasa.dp.ua:8080/xmlui/handle/123456789/11104
Назва: Партизанський маркетинг як ефективний спосіб просування підприємства
Інші назви: Guerrilla marketing as an effective way of business promotion
Автори: Тарасова, Крістіна Ігорівна
Tarasova, Krystyna
Сало, Яна Вікторівна
Salo, Yana
Новак, Ганна В'ячеславівна
Novak, Hanna
Ключові слова: маркетинг
партизанський маркетинг
вірусний маркетинг,
поп-ап магазин
ефективність
pop-up shop
effectiveness
viral marketing
guerilla marketing
marketing
Дата публікації: сер-2023
Видавництво: Придніпровська державна академія будівництва та архітектури
Бібліографічний опис: Тарасова К. І. Партизанський маркетинг як ефективний спосіб просування підприємства / К. І. Тарасова, Я. В. Сало, Г. В. Новак // Економічний простір. – 2023. – № 186. – С. 88-92.
Короткий огляд (реферат): UK: Суперництво в бізнес-середовищі продовжує набирати обертів – кожного дня на ринку з'являються сотні та на-віть тисячі нових підприємств і компаній. Деякі з них націлені на поліпшення результативності своєї офлайн-діяль-ності, тоді як інші спеціалізуються на діяльності в мережі. В результаті придбати якісні товари за оптимальною ціною стає все складніше, а якщо враховувати присутність великих брендів із величезними бюджетами та можли-востями, використання деяких каналів залучення покупців стає як мінімум неефективним. З огляду на велику кількість «рекламного шуму» господарюючі суб’єкти все частіше звертаються до методів партизанського маркетингу з ме-тою привернення уваги якомога більшої кількості споживачів. Концепція партизанського маркетингу включає в себе набір різноманітних інноваційних рекламних інструментів, спрямованих на отримання великого ефекту з невеликим бюджетом. Зважаючи на те, що ці інструменти все частіше застосовуються практиками, наукової дискусії щодо цієї концепції майже не ведеться. Таким чином, дана робота описує еволюцію розвитку партизанського маркетингу як спроби привернути увагу реципієнтів за відносно низькі витрати за допомогою ефекту несподіванки. За допомогою рідкісних статистичних даних робиться спроба продемонструвати економічну ефективність застосування прийо-мів партизанського маркетингу в діяльності господарюючих суб’єктів, а також окреслюються напрямки подальших досліджень в даному напрямку.
EN: Rivalry in the business environment continues to gain momentum – hundreds and even thousands of new enterprises and companies appear on the market every day. Some of them are aimed at improving the performance of their offline ac-tivities, while others specialize in online activities. As a result, it becomes increasingly difficult to purchase quality goods at the optimal price, and if you take into account the presence of big brands with huge budgets and capabilities, the use of some channels to attract buyers becomes at least ineffective. Given the large amount of "advertising noise", business entities increasingly turn to guerilla marketing methods in order to attract the attention of as many consumers as possible. The concept of guerrilla marketing includes a set of various innovative advertising tools aimed at obtaining a large effect with a small budget. Given the fact that these tools are increasingly used by practitioners, there is almost no scientific dis-cussion about this concept. Therefore, the purpose of this article is to study the effectiveness of the use of guerilla market-ing methods by modern enterprises, as well as to follow current trends in this direction. To achieve the outlined goal, the authors used the fundamental provisions of economic theory, the theory of economic intermediation, and the modern concept of marketing. This work describes the evolution of guerilla marketing as an attempt to attract the attention of recipients for relatively low costs using the effect of surprise. "Guerrilla" marketing campaigns are activities that go beyond the gener-ally accepted methods and means of advertising communications and product promotion. "Guerrilla" marketing is based on psychological influence on the consumer's subconscious. Specialists claim that our reticular activating system, which acts as a filter for our perception, can be reprogrammed, which is exactly what subliminal marketing does. The model of the interaction of perceptions, feelings, behavior, and thoughts is based on the assumption that thoughts affect all the remain-ing elements of the model, including, and behavior. With the help of rare statistical data, an attempt is made to demonstrate the economic effectiveness of the use of guerilla marketing techniques in the activities of business entities and directions for further research in this direction are also outlined.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://srd.pgasa.dp.ua:8080/xmlui/handle/123456789/11104
Інші ідентифікатори: http://www.prostir.pdaba.dp.ua/index.php/journal/article/view/1296
DOI: https://doi.org/10.32782/2224-6282/186-15
Розташовується у зібраннях:№ 186

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Tarasova.pdf316,53 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.