Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://srd.pgasa.dp.ua:8080/xmlui/handle/123456789/1103
Назва: Механізм забезпечення конкурентоспроможності будівельного комплексу України на принципах превентивності
Інші назви: Механизм обеспечения конкурентоспособности строительного комплекса Украины на принципах превентивности
Mechanism of competitiveness provision of construction sector of Ukraine on the basis of preventive principles
Автори: Воловодюк, Світлана Станіславівна
Воловодюк, Светлана Станиславовна
Volovodiuk, Svetlana
Ключові слова: превентивний маркетинг
інтегровані маркетингові комунікації
конкурентоспроможність
будівельний комплекс
принципи превентивності
превентивный маркетинг
интегрированные маркетинговые коммуникации
конкурентоспособность
строительный комплекс
принципы превентивности
preventive marketing
integrated marketing communications
competitiveness
construction sector
preventive principles
Дата публікації: сер-2016
Бібліографічний опис: Воловодюк С. С. Механізм забезпечення конкурентоспроможності будівельного комплексу україни на принципах превентивності / С. С. Воловодюк // Східна Європа: економіка, бізнес та управління. – 2016. – № 3. – С. 51-56.
Короткий огляд (реферат): UK: У статті досліджено характерні особливості впровадження маркетингових комунікацій на рівні галузей та галузевих комплексів. Проаналізовано вплив превентивного маркетингову на рівень конкурентоспроможності будівельного комплексу. Запропоновано виробникам будівельного комплексу, з метою адаптації до нових умов ринку та із врахуванням потреби запобігання внутрішньогалузевим кризовим явищам, використовувати спеціальні інструменти концепції превентивного маркетингу – інтегровані маркетингові комунікації. Розроблено структурно-логічну схему механізму забезпечення конкурентоспроможності будівельного комплексу на принципах превентивності.
RU: В статье исследованы характерные особенности внедрения маркетинговых коммуникаций на уровне отраслей и отраслевых комплексов. Проанализировано влияние превентивного маркетинга на уровень конкурентоспособности строительного комплекса. Предложено производителям строительного комплекса, с целью адаптации к новым условиям рынка и с учетом потребности предотвращения внутриотраслевым кризисным явлениям, использовать специальные инструменты концепции превентивного маркетинга – интегрированные маркетинговые коммуникации. Разработана структурно-логическую схему механизма обеспечения конкурентоспособности строительного комплекса на принципах превентивности.
EN: This article studies special features of marketing communications implementation at the level of industries and industrial complexes. It analyzes the impact of preventive marketing at the level of competitiveness of the construction sector. Manufacturers of construction sector, in order to adapt to new market conditions and taking into consideration the need to prevent inter-sector crisis, were offered to use special tools of the concept of preventive marketing - Integrated marketing communications. We have developed the structural and logical scheme of the mechanism to ensure the competitiveness of the construction sector on the basis of preventive principles.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://srd.pgasa.dp.ua:8080/xmlui/handle/123456789/1103
Інші ідентифікатори: http://www.easterneurope-ebm.in.ua/journal/3_2016/11.pdf
Розташовується у зібраннях:№ 3

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Volovodiuk .pdf280,1 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.