Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://srd.pgasa.dp.ua:8080/xmlui/handle/123456789/10557
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorПандяк, Ігор Григорович-
dc.contributor.authorPandyak, Igor-
dc.contributor.authorКушнірук, Ганна Володимирівна-
dc.contributor.authorKushniruk, Halyna-
dc.contributor.authorПетлін, Ірина Валеріївна-
dc.contributor.authorPetlin, Iryna-
dc.date.accessioned2023-05-29T07:45:38Z-
dc.date.available2023-05-29T07:45:38Z-
dc.date.issued2023-04-
dc.identifierhttp://www.prostir.pdaba.dp.ua/index.php/journal/article/view/1244-
dc.identifierDOI: https://doi.org/10.32782/2224-6282/184-20-
dc.identifier.citationПандяк І. Г. Стратегії розвитку міжнародних готельних мереж / І. Г. Пандяк, Г. В. Кушнірук, І. В. Петлін // Економічний простір. – 2023. – № 184. – С. 118-122en_US
dc.identifier.urihttp://srd.pgasa.dp.ua:8080/xmlui/handle/123456789/10557-
dc.description.abstractUK: Метою дослідження є розкриття особливостей організації міжнародних готельних мереж, виявлення їх переваг, здійснення класифікації та проведення характеристики поширених стратегій розвитку готельних мереж. Викорис-тано традиційні методи аналізу, синтезу, аналогії, порівняння та узагальнення, які забезпечили систематизацію на-укової, статистичної, науково-публіцистичної інформації загальнодоступних організаційно-економічних даних функ-ціонування готельних мереж. Ключове місце у дослідженні відведено методу класифікації з виокремленням якісних, кількісних та динамічних характеристик готельних операторів. У статті проаналізовано розвиток готельних мереж у контексті жорсткої конкуренції в середовищі бізнесу, виокремлено переваги управління готельних операторів щодо незалежних компаній. Результати розробленої класифікації стратегій готельних мереж можуть застосовуватись операторами ринку для обрання оптимальної моделі конкурентоспроможності.en_US
dc.description.abstractEN: The article is devoted to the study of the development strategies of international hotel chains. The purpose of the study is to reveal the peculiarities of organization of international hotel companies, to identify the advantages of the hotel chain form, to classify and characterize typical development strategies of hotel chains. General logical methods of analysis, synthesis, anal-ogy, comparison and generalization were used, which ensured the systematization of scientific, statistical, scientific and journal-istic information of publicly available organizational and economic data on the functioning of hotel chains. The key place in the study is given to the method of classification with the identification of qualitative, quantitative and dynamic characteristics of hotel operators. The article analyzes the conditionality of the development of hotel chains as a result of fierce competition in the business environment. It was found that the strength resources of hotel chains ensure their high and long-term stability. The ad-vantages of managing finances, marketing, quality, and strategy in hotel chains compared to independent hotels are highlighted and analyzed. The study classifies and characterizes the main types of hotel chain development strategies, in particular, global geographic expansion, consistent focused local expansion strategy, brand portfolio expansion, real estate portfolio develop-ment, external orientation strategy, geographic advantage orientation, segmentation strategy, cost leadership strategy, internal orientation strategy, branding strategy, etc. The study revealed the diversification of international hotel chains as a reflection of significant competition in the segment of four-star and five-star hotels of well-known brands. The authors state that the future of hotel chains will depend on the convergence of growing competitiveness with a diverse customer base that is constantly evolv-ing and looking for unique and personalized experiences. The results of classifying the strategy of hotel chains can be used by market operators to select the optimal model of competitiveness, which determines the practical significance of the study.-
dc.language.isouken_US
dc.publisherПридніпровська державна академія будівництва та архітектуриen_US
dc.subjectготельна мережаen_US
dc.subjectкорпораціяen_US
dc.subjectсегментаціяen_US
dc.subjectекспансіяen_US
dc.subjectстратегія розвиткуen_US
dc.subjectкласифікаціяen_US
dc.subjectбрендen_US
dc.subjecthotel chainen_US
dc.subjectsegmentationen_US
dc.subjectexpansionen_US
dc.subjectdevelopment strategyen_US
dc.subjectclassificationen_US
dc.subjectbranden_US
dc.subjectcorporationen_US
dc.titleСтратегії розвитку міжнародних готельних мережen_US
dc.title.alternativeDevelopment strategies of international hotel chainsen_US
dc.typeArticleen_US
Розташовується у зібраннях:№ 184

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Pandyak.pdf300,18 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.