Please use this identifier to cite or link to this item: http://srd.pgasa.dp.ua:8080/xmlui/handle/123456789/10474
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorБалашова, Юлія Борисівна-
dc.contributor.authorBalashova, Yuliia-
dc.contributor.authorДем'яненко, Віктор Володимирович-
dc.contributor.authorDemianenko, Viktor-
dc.contributor.authorБондаренко, Людмила Петрівна-
dc.contributor.authorBondarenko, L.-
dc.contributor.authorБалашов, А. О.-
dc.contributor.authorBalashov, A.-
dc.contributor.authorЛук'яненко, Л. П-
dc.contributor.authorLukianenko, L.-
dc.date.accessioned2023-05-10T09:12:01Z-
dc.date.available2023-05-10T09:12:01Z-
dc.date.issued2023-05-
dc.identifierhttp://uajcea.pgasa.dp.ua/article/view/278550-
dc.identifierDOI:10.30838/J.BPSACEA.2312.250423.7.925-
dc.identifier.citationАльтернативні матеріали для покриттів автомобільних доріг / Ю. Б. Балашова, В. В. Дем'яненко, Л. П. Бондаренко та ін. // Український журнал будівництва та архітектури. – 2023. – № 2. – С. 7-18en_US
dc.identifier.urihttp://srd.pgasa.dp.ua:8080/xmlui/handle/123456789/10474-
dc.description.abstractUK: Постановка проблеми.Забруднення навколишнього середовища пластиковими відходами – серйозна проблема, яка стала актуальною в наш час.Пластикові відходи дуже шкідливо впливають на довкілля, цеглобальна проблема, яка вимагає негайних заходів для їх зменшення.Альтернативним методом утилізації пластикових відходів на сьогоднішній день вважається застосування їх для будівництва покриттів автомобільних доріг.Мета статті−аналіз зарубіжного досвіду застосування альтернативних матеріалів для покриттів автомобільних доріг та обгрунтування доцільності їх використання в умовах України на основі виконаних експериментальних досліджень дорожніх плит із залізобетону та пластику. Висновок.Проведеноекспериментальні дослідження щодо аналізу доцільності застосування пластику для панелей автодорожніх покриттів. Виконано моделювання і розрахунки панелей із традиційного матеріалу –залізобетону (ЗБ), а також із найбільш поширеного пластику –поліетилентерефталату (ПЕТ) і найбільш міцного пластику –політетрафторетилену(ПТФЕ). Дослідження проводилиз моделями однакових геометричних розмірів. Аналіз роботи спроектованих моделей виконували в програмі SolidWorks. Отримано дані щодо напруження та деформації у дорожніх плитах із залізобетону та полімерів. Порівнянофізичнівластивостізмодельованих панелей: за масою, густиною, об’ємом та площею поверхні. Також виконаноекономічне порівняння досліджених панелей завартістю. На основі досліджень для покриттів автомобільних доріг рекомендованопанель із поліетилентерефталату (ПЕТ) як найбільш оптимальнуза міцністю і вартістю. Ця модель може бути рекомендована для застосування на автомобільних дорогах України.en_US
dc.description.abstractEN: Problem statement.Environmental pollution by plastic waste is a serious problem that has become relevant in our time. Plastic waste has a very harmful effect on the environment, which is a serious problem that requires immediate measures to reduce it. Today, an alternativemethod of plastic waste utilization is to use it for the construction of road pavements.The purpose of the articleis to analyze foreign experience in the use of alternative materials for road pavements and to substantiate the feasibility of their use inUkraine based on experimental studies of road panels made of reinforced concrete and plastic. Conclusions. Experimental studies were conducted to analyze the feasibility of using plastic for road pavement panels. The modeling and calculations of panels made of traditional material −reinforced concrete (RC), as well as the most common plastic −polyethylene terephthalate (PET) and the most durable plastic PTFE polytetrafluoroethylene are performed. The investigations with models of the same geometric dimensions are conducted. The analysis of the designed models was performed using the SolidWorks software. Data on stresses and strains in road panels made of reinforced concrete and polymers are obtained. The physical properties of the modeled panels are compared in terms of mass, density, volume, and surface area. An economic comparison of the studied panels in terms of cost is also fullfiled. Based on the research, a polyethylene terephthalate (PET) panel is suggested for road pavements as the most optimal interms of strength and cost. This model can be recommended for use on Ukrainian roads-
dc.language.isouken_US
dc.publisherПридніпровська державна академія будівництва та архітектуриen_US
dc.subjectпластикові відходиen_US
dc.subjectпокриття автомобільних дорігen_US
dc.subjectзалізобетонні плити (ЗБП)en_US
dc.subjectполіетилентерефталат (ПЕТ)en_US
dc.subjectполітетрафторетилен (ПТФЕ)en_US
dc.subjectзбірні полімерні плити (ЗПП)en_US
dc.subjectpolytetrafluoroethylene (PTFE)en_US
dc.subjectprecast polymer panels (PPP)en_US
dc.subjectroad pavementen_US
dc.subjectplastic wasteen_US
dc.subjectpolyethylene terephthalate (PET)en_US
dc.subjectreinforced concrete panels (RCP)en_US
dc.titleАльтернативні матеріали для покриттів автомобільних дорігen_US
dc.title.alternativeAlternative materials for pavements of roadsen_US
dc.typeArticleen_US
Appears in Collections:№ 2

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
BALASHOVA.pdf783,72 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.