Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://srd.pgasa.dp.ua:8080/xmlui/handle/123456789/10274
Назва: Обгрунтування керованого розгальмування механізму підйому крана при «скиданні» вантажу
Інші назви: Обоснование управляемого расторможения механизма подъема крана при «сбросе» груза
Rationale for the controlled debraking of the crane lifting mechanism during "dropping" of the load
Автори: Колісник, Микола Прокопович
Колесник, Николай Прокофьевич
Kolisnyk, Mykola
Шевченко, Андрій Федорович
Шевченко, Андрей Федорович
Shevchenko, Andrii
Червоноштан, Андрій Леонідович
Червоноштан, Андрей Леонидович
Chervonoshtan, Andrii
Ключові слова: вантаж
вантажопідйомний кран
динамічні навантаження
керування
скидання вантажу
гальмовий момент
коливання крана
груз
управление
динамические нагрузки
колебания крана
сброс груза
грузоподъемный кран
тормозной момент
load
load dumping
management
crane vibrations
lifting crane
dynamic loads
brake torque
Дата публікації: 2019
Видавництво: ДВНЗ «Придніпровська державна академія будівництва та архітектури»
Бібліографічний опис: Колісник М. П. Обгрунтування керованого розгальмування механізму підйому крана при «скиданні» вантажу / М. П. Колісник, А. Ф. Шевченко, А. Л. Червоноштан // Строительство, материаловедение, машиностроение : сб. науч. тр. / Приднепр. гос. акад. стр-ва и архитектуры. – Днепр, 2019. – Вып. 107. – С. 145-151. – (Подъёмно-транспортные, строительные и дорожные машины и оборудование).‬
Короткий огляд (реферат): UK: Постановка проблеми. У процесі сксплуатації стрілових (гусеничних, пнемоколісних, на спец шасі автомобільного типу, автомобільних, залізничних) кранів із вантажозахоплюючими органами, а саме: грейфером, кліщовим захватом, електромагнітом, «клин-бабою», а також при швидкій установці вантажу на опору має місце режим роботи механізму підйому при якому виникає миттеве, або майже миттеве звільнення піднятого вантажу, в результат! чого виникають коливання крана. В цих випадках кран зазнає у момент звільнення вантажу поштовх у бік противаги, при цьому виникають коливання та значні динамічні навантаження на елементи крана, що може привести до втрати стійкості крана. Мета cmammi. Запропонувати процес забезпечення зниження динамічних навантажень та амплітуд коливань при скиданні вантажу за рахунок керування процесом розгальмування гальма механізму підйому крана та регулювання термінів розгальмування. Висновки. Процес зміни положення крана при керованому «скиданні» вантажу може бути без виникнення динамічних навантажень та коливань при застосуванні відповідного пристрою для гасіння коливань вантажопідйомного крана. На основі методу віртуальних переміщень (рівності робіт сил утримуючих і перекидаючих) проілюстрована можливість регулювання терміну розгальмування механізму підйому крана при «скиданні» вантажу при різних значеннях маси крана i вантажів.
RU: Постановка проблемы. В процессе эксплуатации стреловых (гусеничных, пнемоколесных, на спец шасси автомобильного типа, автомобильных, железнодорожных) кранов с грузозахватных органами, а именно: грейфером, клещевым захватом, электромагиитом, «клин-бабой», а также при быстрой установке груза на опору имеет место режим работы механизма подъема при котором возникает мгновенное, или почти мгновенное освобождение поднятого груза, B результате чего возникают колебания крана. В этих случаях кран испытывает в момент освобождения груза толчок B сторону противовеса, при этом возникают колебания, и значительные динамические нагрузки на элементы крана, что можег привести к потере устойчивости крана. Цель статьи. Предложить процссс обеспечения снижения динамических нагрузок и амплитуд колебаний при сбросе груза за счет управления процессом расторможенности тормоза механизма подъема крана и регулирования сроков расторможенности. Выводы. Процесс изменения положения крана при управляемом «сбросс» груза может быть без возникновения динамических нагрузок и колебаний при применении соответствующего устройства для ташения колебаний грузоподъемного крана. На основе метода виртуальных перемещений (равенства работ сил удерживающих и опрокидывающих) проиллюстрирована возможность регулирования времени ` расторможенности механизма подъема крана при «ебросс» груза при различных значениях массы крана и грузов.
EN: Formulation of the problem. In the process of operation of jib (crawler, pneumatic, оп special chassis of automobile type, automobile, railway) cranes with load gripping bodies, namely: grab, tong clamp, electromagnet, demolition ball, аз well as fast installation of load оп the support takes place the mode of operation of the lifting mechanism 10 which there і5 ап instantancous, Ог almost instantaneous release of the lifted load, а5 the result there аге oscillations of the crane. In these cases, the crane has а push towards the counterweight at the moment of load release, the oscillations оссиг and significant dynamic loads оп the crane clements can lead 10 the loss of crane stability. Purpose of the article. To propose а process of ensuring the reduction of dynamic loads and amplitudes of oscillations during load dumping by controlling the process of disinhibition of the crane lifting mechanism and regulating the time of disinhibition. Conclusions. The process of changing стапе position with а controlled «dumpingy of the load сап be without с оссштепсе of dynamic loads and vibrations with the use оГ ап appropriate device for damping the vibrations of a lifting crane. On the basis of the virtual method movements (equality of work of the forces holding and tilting), the possibility of regulating the time of disinhibition of the crane lifting mechanism during the «dumping» of the load at various values of the crane mass and load is illustrated.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://srd.pgasa.dp.ua:8080/xmlui/handle/123456789/10274
Розташовується у зібраннях:Вып. 107

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Kolisnyk.pdf2,03 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.