Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://srd.pgasa.dp.ua:8080/xmlui/handle/123456789/10181
Назва: Вдосконалення маркетингових стратегій росту на підприємстві
Автори: Петренко, Яна
Ползікова, Ганна Володимирівна (керівник)
Ключові слова: маркетинг
ринок
маркетингова стратегія
модернизація виробництва
диверсифікація
маркетингові витрати
стратегія зростання
swot-аналіз
pest-аналіз
Дата публікації: 2022
Видавництво: ДВНЗ "Придніпровська державна академія будівництва та архітектури"
Бібліографічний опис: Петренко Я. Вдосконалення маркетингових стратегій росту на підприємстві : магіст. робота : 075 Маркетинг / Яна Петренко ; керівник Г. В. Ползікова. – Дніпро, 2022. – 93 с.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://srd.pgasa.dp.ua:8080/xmlui/handle/123456789/10181
Розташовується у зібраннях:075 Маркетинг

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Petrenko.docx
  Restricted Access
320,08 kBMicrosoft Word XMLПереглянути/Відкрити    Запит копії


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.