Перегляд зібрання за групою - Автори Карачина, Наталія Петрівна

Перейти до: 0-9 A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z
або ж введіть декілька перших літер:  
Результати 1 до 5 із 5
Дата випускуНазваАвтор(и)
2017-05Визначення регіональної конкурентної ідентичності як основа територіального брендингуМороз, Олег Васильович; Moroz, Oleh; Карачина, Наталія Петрівна; Karachyna, Nataliia; Вакар, Тетяна Володимирівна; Vakar, Tetiana
2017-03Змістовність поняття «маркетингова стратегія підприємства» та особливості її розробкиКарачина, Наталія Петрівна; Karachyna, Nataliia; Зозуля, І. В.; Zozulya, I.
2017-09Контрактне регулювання територіального брендингуКарачина, Наталія Петрівна; Карачина, Наталья Петровна; Karachyna, Nataliia; Мороз, Олег Васильович; Мороз, Олег Васильевич; Moroz, Oleh; Семцов, Володимир Михайлович; Семцов, Владимир Михайлович; Semtsov, Volodymyr
2019-03Теоретико-методичні засади оцінювання ефективності сучасного підприємстваКарачина, Наталія Петрівна; Karachyna, Nataliia; Сметанюк, Олена Анатоліївна; Smetaniuk, Olena
2024-02Трансформація розвитку та напрями розбудови машинобування УкраїниКарачина, Наталія Петрівна; Karachyna, Nataliia; Кошовий, Вадим В'ячеславович; Koshovyi, Vadym; Штанько, Олександр Сергійович; Shtanko, Oleksandr