Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://srd.pgasa.dp.ua:8080/xmlui/handle/123456789/9894
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorKoval, Natalia-
dc.date.accessioned2023-02-15T13:51:07Z-
dc.date.available2023-02-15T13:51:07Z-
dc.date.issued2021-
dc.identifier.citationKoval N. Psycholinguistic approach in the formation of foreign language cognitive activity of future engineers / N. Koval // Інноваційні технології у будівництві, цивільній інженерії та архітектури : тези XIХ міжнар. наук.-практ. конф., (19-22 вересня 2021 р., м. Чернігів). – Дніпро : ДВНЗ ПДАБА, 2021. – С. 48-49en_US
dc.identifier.urihttp://srd.pgasa.dp.ua:8080/xmlui/handle/123456789/9894-
dc.description.abstractEN: Learn a foreign language turns into a fundamental need with the extension of boundaries, cognizance and comprehension of the need to exchange experiences. Internships outside the home country, participation in international seminars, speaking at scientific international conferences become a priority for the student's career and educational development. Speaking at conferences requires a decent professional foundation as well as a good linguistic background. Historically, most Ukrainians in central and eastern Ukraine are bilingual, speaking Ukrainian and Russian equally well. The foreign language becomes the third and sometimes the fourth language to be studied. As English is instructed in many schools, entering university a student may additionally learn French or German. This is due to the need for engineers who are able to carry out foreign language professionally oriented activities at an international levelen_US
dc.language.isoenen_US
dc.publisherДВНЗ «Придніпровська державна академія будівництва та архітектури»en_US
dc.titlePsycholinguistic approach in the formation of foreign language cognitive activity of future engineersen_US
dc.typeArticleen_US
Розташовується у зібраннях:Наукові статті

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Koval.pdf211,78 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.