Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://srd.pgasa.dp.ua:8080/xmlui/handle/123456789/9884
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorAkhaimova, A.-
dc.contributor.authorPodolinniy, S.-
dc.contributor.authorSkurikhina, N.-
dc.date.accessioned2023-02-15T12:39:52Z-
dc.date.available2023-02-15T12:39:52Z-
dc.date.issued2021-
dc.identifier.citationAkhaimova A. Algorithm of the interpretation of an architecture students educative process results (psycho-pedagogic aspect) / A. Akhaimova, S. Podolinniy, N. Skurikhina // Інноваційні технології у будівництві, цивільній інженерії та архітектури : тези XIХ міжнар. наук.-практ. конф., (19-22 вересня 2021 р., м. Чернігів). – Дніпро : ДВНЗ ПДАБА, 2021. – С. 16-17en_US
dc.identifier.urihttp://srd.pgasa.dp.ua:8080/xmlui/handle/123456789/9884-
dc.description.abstractEN: The architect professional distinctiveness demands the ability for spanning and understanding of multi-attribute processes and objects. Moreover, architecture objects are complex multi-element creatures, necessitating engineering and artistic efforts, often under the maximum of technological capabilities. Such an activity aspect forms some educational hardness for the future architects, including possib individual capacity, which results in different individual collapses when the young people cannot distribute their own efforts. The refore we deem it highly appropriate to considerate individual psychological constitution in the scope of architect schooling.en_US
dc.language.isoеnen_US
dc.publisherДВНЗ «Придніпровська державна академія будівництва та архітектури»en_US
dc.titleAlgorithm of the interpretation of an architecture students educative process results (psycho-pedagogic aspect)en_US
dc.typeArticleen_US
Розташовується у зібраннях:Наукові статті

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Akhaimova.pdf211,25 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.