Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://srd.pgasa.dp.ua:8080/xmlui/handle/123456789/9458
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Гіркіна, Д. Д. | - |
dc.contributor.other | Челноков, Олександр Васильович (науковий керівник) | - |
dc.date.accessioned | 2022-11-16T11:07:10Z | - |
dc.date.available | 2022-11-16T11:07:10Z | - |
dc.date.issued | 2021-04 | - |
dc.identifier.citation | Гіркіна Д. Д. Особливості ранньої профорієнтаційної роботи за спеціальністю «Архітектура та Містобудування» / Д. Д. Гіркіна ; наук. керівник О. В. Челноков // Матеріали III наук.-практ. конф. студ. ПДАБА, (26 квітня 2021 р., Дніпро) : зб. тез. – Дніпро : ПДАБА, 2021. – С. 24-26 | en_US |
dc.identifier.uri | http://srd.pgasa.dp.ua:8080/xmlui/handle/123456789/9458 | - |
dc.description.abstract | UK: Постановка проблеми. Системна та організована профорієнтаційна робота значною мірою визначає успіх набору абітурієнтів до закладу вищої освіти та взагалі забезпечує виживання не тільки окремих факультетів, а й закладу вищої освіти в цілому. Вибір професії − це одна з важливіших подій у житті кожної людини. Особливо це має значення, коли опанування майбутньої професії потребує спеціальних навичок, які необхідно починати розвивати в досить ранньому віці. Під час вступу на архітектурний факультет, абітурієнти повинні продемонструвати свої вміння з малюнку та композиції на творчому конкурсі, результати якого, значною мірою, визначають успішність вступу на цей факультет. За результатами творчого конкурсу, діти, що не мають спеціальних здібностей та гарного просторового мислення (навіть витративши на опанування необхідних навичок більшу частину свого життя), опиняються позаду тих, що мають схильність до даного виду діяльності. Після вступу, таким дітям складно навчатися, а майбутня трудова діяльність замість задоволення приносить розчарування. Але кожна дитина має свій унікальний набір особливостей, які, в разі вірного вибору майбутньої професійної діяльності, приведуть її до успіху. Саме тому проблема ранньої профорієнтації майбутніх архітекторів заслуговує особливої уваги. | en_US |
dc.language.iso | uk | en_US |
dc.publisher | ДВНЗ «Придніпровська державна академія будівництва та архітектури» | en_US |
dc.subject | архітектура | en_US |
dc.subject | містобудування | en_US |
dc.title | Особливості ранньої профорієнтаційної роботи за спеціальністю «Архітектура та Містобудування» | en_US |
dc.type | Article | en_US |
Розташовується у зібраннях: | Наукові статті |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Hirkina (2).pdf | 381,35 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.