Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://srd.pgasa.dp.ua:8080/xmlui/handle/123456789/9428
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorАнтропов, О. В.-
dc.contributor.otherСакно, Ольга Петрівна (науковий керівник)-
dc.date.accessioned2022-11-15T08:36:48Z-
dc.date.available2022-11-15T08:36:48Z-
dc.date.issued2021-04-
dc.identifier.citationАнтропов, О. В. Аналіз впливу зносу пневматичних шин на коефіцієнт опору бічному відведенню / О. В. Антропов ; наук. керівник О. П. Сакно // Матеріали III наук.-практ. конф. студ. ПДАБА, (26 квітня 2021 р., Дніпро) : зб. тез. – Дніпро : ПДАБА, 2021. – С. 185-186-
dc.identifier.urihttp://srd.pgasa.dp.ua:8080/xmlui/handle/123456789/9428-
dc.description.abstractUK: Постановка проблеми. Технічний стан (ТС) шини визначається сукупністю відхилень її структурних параметрів від допустимих і граничних значень вказаних параметрів. Автомобільна шина має велику кількість структурних параметрів. Вони визначають розміри шини, взаємне розташування її елементів і фізико-хімічні властивості цих елементів. Таким чином, ТС шини – це широке і містке поняття, яке включає планіметрію, розміри і властивості матеріалу корду, бортів, протектора та інen_US
dc.language.isouken_US
dc.publisherДВНЗ «Придніпровська державна академія будівництва та архітектури»en_US
dc.subjectзнос пневматичних шинen_US
dc.titleАналіз впливу зносу пневматичних шин на коефіцієнт опору бічному відведеннюen_US
dc.typeArticleen_US
Розташовується у зібраннях:Наукові статті

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Antropov.pdf277,18 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.