Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://srd.pgasa.dp.ua:8080/xmlui/handle/123456789/9038
Назва: Методичні вказівки до виконання контрольної роботи з дисципліни «Основи маркетингової діяльності» для студентів ступеня бакалавра спеціальності 075 «Маркетинг» заочної форм навчання
Інші назви: Методичні вказівки до виконання контрольної роботи з дисципліни «Основи маркетингової діяльності» для студ. ступеня бакалавра спец. 075 «Маркетинг» заоч. форм навчання / ДВНЗ "Придніпр. держ. академія буд-ва та архітектури" ; уклад.: Є. П. Морозова, М. Л. Маргарян, М. О. Прилєпова – Дніпро, 2021. – 13 с.
Автори: Морозова, Євгенія Петрівна
Маргарян, Маріне Львівна
Прилєпова, Марина Олександрівна
Ключові слова: маркетинг
основи маркетингової діяльності
Дата публікації: 2021
Видавництво: ДВНЗ «Придніпровська державна академія будівництва та архітектури»
Короткий огляд (реферат): UK: Методичні вказівки містять завдання до виконання контрольної роботи.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://srd.pgasa.dp.ua:8080/xmlui/handle/123456789/9038
Розташовується у зібраннях:Кафедра девелопменту нерухомості, фінансів, обліку та маркетингу

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
МВ_ВКР_Основи маркетингової діяльності.docx
  Restricted Access
61,56 kBMicrosoft Word XMLПереглянути/Відкрити    Запит копії


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.