Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://srd.pgasa.dp.ua:8080/xmlui/handle/123456789/8765
Назва: Розробка маркетингової стратегії компанії GROW PHARMA на фармацевтичному ринку в умовах пандемії COVID-19
Автори: Ромащенко, Оксана
Чимшит, Сергій Іванович (керівник)
Ключові слова: український фармацевтичний ринок
пандемія
маркетингова стратегія
Дата публікації: 2021
Видавництво: ДВНЗ "Придніпровська державна академія будівництва та архітектури"
Бібліографічний опис: Ромащенко О. Розробка маркетингової стратегії компанії GROW PHARMA на фармацевтичному ринку в умовах пандемії COVID-19 : магіст. робота : 075 Маркетинг / Оксана Ромащенко ; керівник С. І. Чимшит. – Дніпро, 2021. – 97 с.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://srd.pgasa.dp.ua:8080/xmlui/handle/123456789/8765
Розташовується у зібраннях:075 Маркетинг

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Romashchenko.docx
  Restricted Access
2,9 MBMicrosoft Word XMLПереглянути/Відкрити    Запит копії


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.