Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://srd.pgasa.dp.ua:8080/xmlui/handle/123456789/8695
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorКорольова, Анна-
dc.contributor.otherПрилєпова, Марина Олександрівна (керівник)-
dc.date.accessioned2022-07-06T06:02:22Z-
dc.date.available2022-07-06T06:02:22Z-
dc.date.issued2021-
dc.identifier.citationКорольова А. Підвищення лояльності клієнтів мережі медичної діагностики на основі системи CRM : магіст. робота : 075 Маркетинг / Анна Корольова ; керівник М. О. Прилєпова. – Дніпро, 2021. – 108 с.en_US
dc.identifier.urihttp://srd.pgasa.dp.ua:8080/xmlui/handle/123456789/8695-
dc.language.isouken_US
dc.publisherДВНЗ "Придніпровська державна академія будівництва та архітектури"en_US
dc.subjectмаркетингen_US
dc.subjectСRM- системаen_US
dc.subjectклієнтen_US
dc.subjectстратегічна орієнтаціяen_US
dc.subjectкорпоративна культураen_US
dc.titleПідвищення лояльності клієнтів мережі медичної діагностики на основі системи CRMen_US
dc.typeMaster Thesisen_US
Розташовується у зібраннях:075 Маркетинг

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Korolova.pdf
  Restricted Access
2,27 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити    Запит копії


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.