Пошук


Поточні фільтри:
Почати новий пошук
Додати фільтри:

Використовуйте фільтри для уточнення результатів пошуку.


Результати 1-7 зі 7.
  • назад
  • 1
  • далі
Знайдені матеріали:
Дата випускуНазваАвтор(и)
2022Методичні вказівки і завдання до виконання контрольної роботи з дисципліни «Психологія продажів та поведінка споживача» для здобувачів першого (бакалаврського) рівня вищої освіти спеціальності 075 «Маркетинг» освітньої програми «Маркетинг» заочної та дистанційної форм навчанняДятлова, Наталія Василівна
2022Методичні вказівки і завдання до виконання контрольної роботи з дисципліни «Товарна інноваційна політика» для здобувачів другого (магістерського) рівня вищої освіти спеціальності 075 «Маркетинг» освітньої програми «Маркетинг» заочної та дистанційної форм навчання»Дятлова, Наталія Василівна
2022Методичні вказівки і завдання до виконання контрольної роботи з дисципліни «Рекламний менеджмент» для здобувачів другого (магістерського) рівня вищої освіти спеціальності 075 «Маркетинг» освітньої програми «Маркетинг» заочної та дистанційної форм навчання»Дятлова, Наталія Василівна
2022Методичні вказівки до виконання контрольної роботи з дисципліни «Стратегічний маркетинг» для студентів другого (магістерського) рівня вищої освіти спеціальності 075 «Маркетинг» освітньої програми «Маркетинг» заочної та дистанційної форм навчанняДятлова, Наталія Василівна; Загорельська, Тетяна Юріївна
2022Методичні вказівки до виконання контрольної роботи з дисципліни «Соціальне страхування» для студентів ступеня бакалавр спеціальності 072 «Фінанси, банківська справа та страхування» заочної форми навчанняЗагорельська, Тетяна Юріївна; Дятлова, Наталія Василівна
2022Методичні вказівки до виконання контрольної роботи з дисципліни «Маркетингова товарна політика» для студентів ступеня бакалавр спеціальності 075 «Маркетинг» заочної та дистанційної форм навчанняДятлова, Наталія Василівна
2022Методичні вказівки до організації та проведення атестаційного екзамену з дисциплін циклу професійної підготовки для здобувачів першого (бакалаврського) рівня вищої освіти спеціальності 075 «Маркетинг» освітньої програми «Маркетинг» денної та заочної форм навчанняДятлова, Наталія Василівна; Морозова, Євгенія Петрівна; Фісуненко, Павло Анатолійович