Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://srd.pgasa.dp.ua:8080/xmlui/handle/123456789/8427
Назва: Формування заходів спрямованих на вдосконалення рекламної стратегії підприємства
Автори: Суботін, Дмитро
Ляшко, Дмитро Юрійович (керівник)
Ключові слова: рекламна стратегія
товарний асортимент
рекламна діяльність
маркетингова діяльність
сегментування ринку
аналіз конкурентного середовища
ринкова комунікація
Дата публікації: 2021
Видавництво: ДВНЗ "Придніпровська державна академія будівництва та архітектури"
Бібліографічний опис: Суботін Д. Формування заходів спрямованих на вдосконалення рекламної стратегії підприємства : магіст. робота : 075 Маркетинг / Дмитро Суботін ; керівник Д. Ю. Ляшко. – Дніпро, 2021. – 118 с.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://srd.pgasa.dp.ua:8080/xmlui/handle/123456789/8427
Розташовується у зібраннях:075 Маркетинг

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Subotin.pdf
  Restricted Access
1,83 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити    Запит копії


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.