Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://srd.pgasa.dp.ua:8080/xmlui/handle/123456789/7906
Назва: Напружено-деформований стан балок проїзної частини поверхового сполучення металевих мостів
Інші назви: Research of the stress-train state of steel bridges
Автори: Ключник, Сергій Владиславович
Kluchnik, Serhii
Ключові слова: металеві прогонові будови
поздовжні та поперечні балки проїзної частини
вантажопідйомність
напружено-деформований стан
steel spans
longitudinal and transverse beams of the carriageway
baring capacity
stress-strain state
Дата публікації: 17-гру-2018
Видавництво: ДВНЗ «Придніпровська державна академія будівництва та архітектури»
Бібліографічний опис: Ключник С. В. Напружено-деформований стан балок проїзної частини поверхового сполучення металевих мостів : дис. ... канд. техн. наук : спец. : 05.23.01 : захищена 17.12.18 / Ключник Сергій Владиславович ; Придніпр. держ. академія буд-ва та архітектури. – Дніпро, 2018. – 186 с.
Короткий огляд (реферат): UK: Дисертація присвячена теоретичному і експериментальному дослідженню роботи металевих балок проїзної частини поверхового сполучення металевих прогонових будов проектного інституту «Проектстальконструкція». У роботі оцінено загальний технічний стан металевих залізничних мостів України, проаналізовано причини аварій металевих мостів, основні причини зменшення експлуатаційного залишкового ресурсу, зниження вантажопідйомності металевих прогонових будов. Уточнено механізм утворення тріщин під час експлуатації балок проїзної частини з поверховим розташуванням металевих прогонових будов. Дисертаційну роботу виконано з метою вирішення задачі подовження експлуатаційного ресурсу та збільшення вантажопідйомності металевих прогонових будов з поверховим розміщенням балок проїзної частини та низьким класом навантаження. Підсилення металевих прогонових будов дозволяє подовжити експлуатаційній ресурс, збільшити вантажопідйомність конструкцій, та ліквідувати основну причину її зниження. Для виконання поставленої мети проведено експериментальні дослідження, де встановлено недостатню довговічність металевих залізничних мостів з поверховим розташуванням балок проїзної частини, досліджено їх напружено-деформований стан, підтверджено надмірні напруження у характерних вузлах. Опираючись на результати проведених експериментів і теоретичних досліджень, запропоновано нову конструкцію підсилення вузла спирання поздовжньої балки на поперечну при їх поверховому сполучені (отримано патент на корисну модель). Результати дисертації рекомендовані у впровадження при капітальному ремонті залізничного мосту через р. Інгулець на 109 км ділянки Кривий Ріг – Долинська Придніпровської залізниці.
EN: The thesis is dedicated to the theoretical and experimental research of the carriageway beams with storied conjunction in steel spans by Design Stalinstruction. In the work the general technical state of steel railway bridges of Ukraine is estimated, the reasons of steel bridges failures, major reasons of residual life decrease and bearing capacity reduction are analyzed for steel spans. The mechanism of crack creation during storied beams carriageway operation in steel spans is clarified. The dissertation was carried to solve the problem of reinforcement of steel carriageways with beams with storied conjunction, which allows to quickly increase the bearing capacity of structures, and to eliminate the main reason for its reduction. To accomplish this goal, experimental researches have been carried out, in which insufficient durability of steel railway bridges with a storied conjunction of beams of the carriageway was established, their stress-strain state has been investigated, excessive stresses have been confirmed in characteristic nodes. Relying on the results of experiments and theoretical studies, a new construction of the reinforcement of the conjunction point of the longitudinal beam to the transverse ones with storied conjunction is proposed (a patent for a utility model is obtained). The results of the dissertation are recommended for implementation in the renewal of the railway bridge across the Ingulets River at 109 km of the Kryviy Rih – Dolinskaya of Prydniprovska Railroad.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://srd.pgasa.dp.ua:8080/xmlui/handle/123456789/7906
Розташовується у зібраннях:Дисертації

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
dis. Kluchnik.pdf5,42 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.