Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://srd.pgasa.dp.ua:8080/xmlui/handle/123456789/6983
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorКарлова, Ольга-
dc.contributor.otherЧимшит, Сергій Іванович (керівник)-
dc.date.accessioned2021-08-19T07:32:22Z-
dc.date.available2021-08-19T07:32:22Z-
dc.date.issued2020-
dc.identifier.citationКарлова О. Маркетингова діяльність інтернет-аптеки «Аптека 24» та шляхи її вдосконалення : магіст. робота : 075 Маркетинг / Ольга Карлова ; керівник С. І. Чимшит. – Дніпро, 2020. – 130 с.en_US
dc.identifier.urihttp://srd.pgasa.dp.ua:8080/xmlui/handle/123456789/6983-
dc.language.isouken_US
dc.publisherДВНЗ "Придніпровська державна академія будівництва та архітектури"en_US
dc.subjectелектронна комерціяen_US
dc.subjectеллектронні продажіen_US
dc.subjectінтернет-маркетингen_US
dc.subjectканали рекламиen_US
dc.subjectбрендen_US
dc.subjectбрендингen_US
dc.subjectстратегіяen_US
dc.subjectоптимізація сайтуen_US
dc.subjectпартнерська пропозиціяen_US
dc.subjectemail-розсилкаen_US
dc.subjectсоціальні мережіen_US
dc.subjectSMMen_US
dc.titleМаркетингова діяльність інтернет-аптеки «Аптека 24» та шляхи її вдосконаленняen_US
dc.typeMaster Thesisen_US
Розташовується у зібраннях:075 Маркетинг

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Karlova.pdf
  Restricted Access
1,64 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити    Запит копії


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.