Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://srd.pgasa.dp.ua:8080/xmlui/handle/123456789/5560
Назва: Методичні вказівки до виконання контрольної роботи з дисципліни «Мерчандайзинг» для студентів ступеня магістра спеціальності 075 «Маркетинг» заочної та дистанційної форм навчання
Автори: Разумова, Ганна Вікторівна
Ключові слова: мерчандайзинг
контрольні роботи
Дата публікації: 2018
Видавництво: ДВНЗ ''Придніпровська державна академія будівництва та архітектури''
Бібліографічний опис: Методичні вказівки до виконання контрольної роботи з дисципліни «Мерчандайзинг» : для студ. ступеня магістра спец. 075 «Маркетинг» заоч. та дист. форм навчання / ДВНЗ "Придніпр. держ. академія буд-ва та архітектури" ; уклад. Г. В. Разумова. – Дніпро, 2018. – 14 с.
Короткий огляд (реферат): UK: Методичні вказівки містять основні вимоги до контрольної роботи, порядок її виконання, рекомендації щодо збору, обробки, аналізу інформації, вивченню літературних джерел, правила оформлення, порядок підготовки й захисту
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://srd.pgasa.dp.ua:8080/xmlui/handle/123456789/5560
Розташовується у зібраннях:Кафедра девелопменту нерухомості, фінансів, обліку та маркетингу

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
МВ_КР_Мерчендайзинг.pdf
  Restricted Access
228,24 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити    Запит копії


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.