Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://srd.pgasa.dp.ua:8080/xmlui/handle/123456789/3862
Назва: Методичні вказівки до виконання контрольної роботи з дисципліни «Інтернет–маркетинг» для студентів ступеня магістра спеціальності 075 «Маркетинг» заочної та дистанційної форм навчання
Автори: Галушко, Олена Ігорівна
Ключові слова: інтернет-маркетинг
контрольна робота
Дата публікації: 2020
Видавництво: ДВНЗ "Придніпр. держ. академія буд-ва та архітектури"
Бібліографічний опис: Методичні вказівки до виконання контрольної роботи з дисципліни «Інтернет–маркетинг» : для студ. ступеня магістра спец. 075 «Маркетинг» заоч. та дист. форм навчання / ДВНЗ "Придніпр. держ. академія буд-ва та архітектури" ; уклад. О. І. Галушко І. - Дніпро, 2020. - 19 с.
Короткий огляд (реферат): UK: Методичні вказівки містять основні вимоги до контрольної роботи, порядок її виконання, рекомендації щодо збору, обробки, аналізу вихідних даних, вивченню літературних джерел, правила оформлення, порядок підготовки і захист.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://srd.pgasa.dp.ua:8080/xmlui/handle/123456789/3862
Розташовується у зібраннях:Кафедра девелопменту нерухомості, фінансів, обліку та маркетингу

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
МВ_КР_ Інтернет маркетинг 2020.docx
  Restricted Access
215,39 kBMicrosoft Word XMLПереглянути/Відкрити    Запит копії


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.