Пошук


Поточні фільтри:
Почати новий пошук
Додати фільтри:

Використовуйте фільтри для уточнення результатів пошуку.


Результати 4221-4230 зі 5835.
Знайдені матеріали:
Дата випускуНазваАвтор(и)
2020-02Ефективність управління маркетинговою діяльністю підприємств ресторанного господарстваСахно, Ірина Володимирівна; Сахно, Ирина Владимировна; Sakhno, Iryna
2020-02Аналіз деяких фінансових показників транснаціональної корпорації The Сoca-Сola Сompany в Україні (на прикладі ТОВ «Кока-Кола Україна Лімітед»)Гаєвська, Лариса Миколаївна; Haievska, Larysa; Райчева, А. О.; Raicheva, Alina
2020-02Маркетинговий аналіз плодоовочевого ринку в контексті виробництва біологічно цінних харчових продуктівБезугла, Людмила Сергіївна; Bezugla, Lyudmila
2020-02Проблеми нормування праці в умовах становлення постіндустріального суспільстваСедляр, Михайло Олегович; Седляр, Михаил Олегович; Sedliar, Mykhail
2020-02Економічний потенціал та посилення лідерських позицій країни у зовнішній політиці УкраїниКалініченко, Зоя Дмитрівна; Kalіnіchenko, Zoya
2020-02Розвиток інвестиційної діяльності в Україні в умовах економічної кризи 2020 рокуМороз, Олег Семенович; Moroz, Oleg
2020-02Економічна сутність маркетингового управління в системі вищої освітиСтеблюк, Наталія Федорівна; Stebliuk, Nataliia
2020-02Особливості маркування органічної продукції в УкраїніБулик, Оксана Богданівна; Bulyk, Oksana
2020-10Розвиток людських ресурсів України: загальні тенденції та методи навчання у незвичних та вимушених умовахШапа, Надія Миколаївна; Shapa, Nadia; Павелко, Юлія Сергіївна; Pavelko, Yulia
2017-12Використання гнучких бюджетів в обліково-аналітичній системі управління витратами виробничого підприємстваБабенко, Людмила Володимирівна; Бабенко, Людмила Владимировна; Babenko, Liudmyla; Коцюба, С. В.; Коцюба, С. В.; Kotsiuba, S.