Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://srd.pgasa.dp.ua:8080/xmlui/handle/123456789/16446
Назва: Прийоми композиції сучасного рекламного плакату
Автори: Зимовець, В. В.
Полюшкін, Сергій Сергійович
Щедрова, Тетяна Геннадіївна
Ключові слова: рекламний плакат
композиційні прийоми
Дата публікації: 17-кві-2025
Видавництво: Український державний університет науки і технологій
ННІ "Придніпровська державна академія будівництва та архітектури"
Бібліографічний опис: Зимовець В. В. Прийоми композиції сучасного рекламного плакату / В. В. Зимовець, С. С. Полюшкін, Т. Г Щедрова // Матеріали VІ наук.-практ. конф. студ., аспірантів і молодих вчених (Дніпро, 17 квіт. 2025 р.) : зб. тез. – Дніпро, 2025. – С. 34-35.
Короткий огляд (реферат): UK: Необхідність визначення ефективних прийомів композиції у сучасному рекламному плакаті в умовах перенасиченості інформаційного простору. Сучасні споживачі щоденно піддаються впливу великої кількості рекламних матеріалів, що ускладнює їхнє сприйняття та запам'ятовування ключових повідомлень.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://srd.pgasa.dp.ua:8080/xmlui/handle/123456789/16446
Розташовується у зібраннях:Наукові статті

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Zymovets.pdf488,63 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.