Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://srd.pgasa.dp.ua:8080/xmlui/handle/123456789/16348
Назва: Трансформація маркетингових стратегій девелопментув умовах цифрової економіки
Автори: Подрєз, Віктор
Фісуненко, Надія Олександрівна (керівник)
Ключові слова: девелопмент
нерухомість
маркетинг
стратегія
цифровізація
Дата публікації: 2025
Видавництво: Український державний університет науки і технологій
ННІ "Придніпровська державна академія будівництва та архітектури"
Бібліографічний опис: Подрєз В. Трансформація маркетингових стратегій девелопментув умовах цифрової економіки : магіст. робота : 075 Маркетинг, 192 Будівництво та цивільна інженерія / В. Подрєз ; керівник Н. О. Фісуненко. – Дніпро, 2025. – 106 с.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://srd.pgasa.dp.ua:8080/xmlui/handle/123456789/16348
Розташовується у зібраннях:192 Будівництво та цивільна інженерія

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Podriez. Hrafichnyi material.pptx
  Restricted Access
2,92 MBMicrosoft Powerpoint XMLПереглянути/Відкрити    Запит копії
Podriez.pdf
  Restricted Access
1,76 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити    Запит копії


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.