Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://srd.pgasa.dp.ua:8080/xmlui/handle/123456789/13709
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorСахненко, Артем-
dc.contributor.otherКононова, Ірина Володимирівна (керівник)-
dc.date.accessioned2024-09-20T05:55:10Z-
dc.date.available2024-09-20T05:55:10Z-
dc.date.issued2024-
dc.identifier.citationСахненко А. Удосконалення управління маркетинговою підсистемою девелоперської організації : магіст. робота : 192 Будівництво та цивільна інженерія, 075 Маркетинг / Артем Сахненко ; керівник І. В. Кононова. – Дніпро, 2024. – 97 с.uk_UA
dc.identifier.urihttp://srd.pgasa.dp.ua:8080/xmlui/handle/123456789/13709-
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherУкраїнський державний університет науки і технологій, ННІ «Придніпровська державна академія будівництва та архітектури»uk_UA
dc.subjectуправління маркетинговою підсистемоюuk_UA
dc.subjectоцінювання ефективності маркетингової діяльностіuk_UA
dc.subjectдевелопментuk_UA
dc.subjectринок нерухомостіuk_UA
dc.subjectрекламна діяльністьuk_UA
dc.subjectворонка продажуuk_UA
dc.titleУдосконалення управління маркетинговою підсистемою девелоперської організаціїuk_UA
dc.typeMaster Thesisuk_UA
Розташовується у зібраннях:075 Маркетинг

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Sakhnenko.pdf
  Restricted Access
2,15 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити    Запит копії


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.