Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://srd.pgasa.dp.ua:8080/xmlui/handle/123456789/1298
Назва: Рольовий підхід до управління персоналом як чинник успішної діяльності підприємства
Інші назви: Ролевой подход к управлению персоналом как фактор успешной деятельности предприятия
Role approach in human resources management as a factor of successful enterprise
Автори: Орлова, Олена Миколаївна
Орлова, Елена Николаевна
Orlova, Olena
Ключові слова: підприємство
управління персоналом
керівництво
управління
рольовий підхід
життєвий цикл управління
предприятие
управление персоналом
руководство
управление
ролевой подход
жизненный цикл управления
enterprise
personnel management
management
role approach
life cycle of management
Дата публікації: бер-2017
Бібліографічний опис: Орлова О. М. Рольовий підхід до управління персоналом як чинник успішної діяльності підприємства / О. М. Орлова // Східна Европа: економіка, бізнес та управління. - 2017. - № 7. - С. 123-129.
Короткий огляд (реферат): UK: У статті обґрунтована необхідність удосконалення на українських підприємствах системи управління персоналом залежно від актуальних вимог сьогодення та економічних умов, в яких вони діють. Вдосконалення повинне здійснюватись з урахуванням досвіду управління на ІТ-підприємствах та базуватись на стандарті СОВІТ 5. На особливу увагу заслуговують визначення та конкретизація відповідних ролей серед персоналу підприємства. Зокрема, ролей управлінської ланки, до яких відносяться формування, визначення і забезпечення виконання своїх ролей рештою персоналу підприємства для досягнення його так- тичних, оперативних і стратегічних цілей.
RU: В статье обоснована необходимость усовершенствования на украинских предприятиях системы управления персоналом в зависимости от актуальных требований времени и экономических условий, в которых они действуют. Совершенствование должно осуществляться с учетом опыта управления на ИТ-предприятиях и базироваться на стандарте COBIT 5. Особого внимания заслуживают определение и конкретизация соответствующих ролей среди персонала предприятия. В частности, ролей управленческого звена, к которым относятся формирование, определение и обеспечение выполнения своих ролей остальным персоналом предприятия для достижения его тактических, оперативных и стратегических целей.
EN: The article provides rationale for the need to improve enterprise personnel management systems in Ukraine, depending on the current requirements and the present economic conditions in which they operate. Improvements should be carried out by taking into account the experience in the IT business management and based on the Soviets 5 standard. The definition and specification of appropriate management roles for enterprise personnel are worth noting. In particular, managerial roles, which include the formation and determination of the performance of its roles by the rest of the personnel to achieve its tactical, operational and strategic goals.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://srd.pgasa.dp.ua:8080/xmlui/handle/123456789/1298
Розташовується у зібраннях:№ 2 (7)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Orlova.pdf267,64 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.