Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://srd.pgasa.dp.ua:8080/xmlui/handle/123456789/12961
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.advisorМорозова, Євгенія Петрівна (керівник)-
dc.contributor.authorСумський, Микита-
dc.date.accessioned2024-05-16T05:27:45Z-
dc.date.available2024-05-16T05:27:45Z-
dc.date.issued2023-
dc.identifier.citationСумський М. Прямий маркетинг та його ефективність на прикладі ТОВ «Фрегат» : магіст. робота : 075 Маркетинг / Микита Сумський ; керівник Є. П. Морозова. – Дніпро, 2023. – 57 с.uk_UA
dc.identifier.urihttp://srd.pgasa.dp.ua:8080/xmlui/handle/123456789/12961-
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherДВНЗ "Придніпровська державна академія будівництва та архітектури"uk_UA
dc.subjectпрямий маркетингuk_UA
dc.subjectрекламаuk_UA
dc.subjectособистий продажuk_UA
dc.subjectіндивідуальні довгострокові взаємовідносиниuk_UA
dc.subjectспоживачuk_UA
dc.subjectкомпаніяuk_UA
dc.subjectгалузь інтернет-провайдераuk_UA
dc.titleПрямий маркетинг та його ефективність на прикладі ТОВ «Фрегат»uk_UA
dc.typeMaster Thesisuk_UA
Розташовується у зібраннях:075 Маркетинг

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Sumskyi. Prezentatsiia.pdf
  Restricted Access
4,5 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити    Запит копії
Sumskyi.pdf
  Restricted Access
789,33 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити    Запит копії


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.