Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://srd.pgasa.dp.ua:8080/xmlui/handle/123456789/12824
Назва: Шляхи удосконалення маркетингового ціноутворення на підприємстві
Автори: Ползікова, Ганна
Мойсеєнко, Ірина Павлівна (керівник)
Ключові слова: маркетингова комунікаційна політика
маркетингова стратегія
інструменти маркетингу
канали розподілу продукції
Дата публікації: 2023
Видавництво: ДВНЗ "Придніпровська державна академія будівництва та архітектури"
Бібліографічний опис: Ползікова Г. Шляхи удосконалення маркетингового ціноутворення на підприємстві : магіст. робота : 075 Маркетинг / Ганна Ползікова ; керівник І. П. Мойсеєнко. – Дніпро, 2023. – 112 с.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://srd.pgasa.dp.ua:8080/xmlui/handle/123456789/12824
Розташовується у зібраннях:075 Маркетинг

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Polzikova.doc
  Restricted Access
829 kBMicrosoft WordПереглянути/Відкрити    Запит копії


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.