Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://srd.pgasa.dp.ua:8080/xmlui/handle/123456789/12610
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorКруглікова, Олександра-
dc.contributor.otherМорозова, Євгенія Петрівна (керівник)-
dc.date.accessioned2024-04-16T08:04:43Z-
dc.date.available2024-04-16T08:04:43Z-
dc.date.issued2023-
dc.identifier.citationКруглікова О. Маркетингові стратегії підприємств роздрібної торгівлі : магіст. робота : 075 Маркетинг / Олександра Круглікова ; керівник Є. П. Морозова. – Дніпро, 2023. – 103 с.uk_UA
dc.identifier.urihttp://srd.pgasa.dp.ua:8080/xmlui/handle/123456789/12610-
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherДВНЗ "Придніпровська державна академія будівництва та архітектури"uk_UA
dc.subjectмаркетингuk_UA
dc.subjectмаркетингова стратегіяuk_UA
dc.subjectпідприємство роздрібної торгівліuk_UA
dc.subjectкомплекс маркетингуuk_UA
dc.titleМаркетингові стратегії підприємств роздрібної торгівліuk_UA
dc.typeMaster Thesisuk_UA
Розташовується у зібраннях:075 Маркетинг

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Kruhlikova. Prezentatsiia.pdf
  Restricted Access
5,22 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити    Запит копії
Kruhlikova.pdf
  Restricted Access
10,85 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити    Запит копії


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.