Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://srd.pgasa.dp.ua:8080/xmlui/handle/123456789/12375
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorВисоцька, Катерина-
dc.contributor.otherГрабовський, Ігор Сергійович (керівник)-
dc.date.accessioned2024-03-19T10:42:18Z-
dc.date.available2024-03-19T10:42:18Z-
dc.date.issued2023-
dc.identifier.citationВисоцька К. Вдосконалення системи збуту в маркетинговій діяльності торгівельного підприємства : магіст. робота : 075 Маркетинг / Катерина Висоцька ; керівник І. С. Грабовський. – Дніпро, 2023. – 127 с.uk_UA
dc.identifier.urihttp://srd.pgasa.dp.ua:8080/xmlui/handle/123456789/12375-
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherДВНЗ "Придніпровська державна академія будівництва та архітектури"uk_UA
dc.subjectмаркетингuk_UA
dc.subjectмаркетинговий менеджментuk_UA
dc.subjectуправління,організаційна структураuk_UA
dc.subjectмаркетингова службаuk_UA
dc.titleВдосконалення системи збуту в маркетинговій діяльності торгівельного підприємстваuk_UA
dc.typeMaster Thesisuk_UA
Розташовується у зібраннях:075 Маркетинг

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Vysotska.pdf
  Restricted Access
954,33 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити    Запит копії


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.