Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://srd.pgasa.dp.ua:8080/xmlui/handle/123456789/10689
Назва: Формування іміджу компанії на зовнішніх ринках
Автори: Таранова, Анастасія
Мащенко, Світлана Олегівна (керівник)
Ключові слова: імідж підприємства
функції іміджу організації
внутрішній імідж підприємства
зовнішній імідж підприємства
зовнішньоекономічна діяльність підприємства
Дата публікації: 2022
Видавництво: ДВНЗ "Придніпровська державна академія будівництва та архітектури"
Бібліографічний опис: Таранова А. Формування іміджу компанії на зовнішніх ринках : магіст. робота : 292 Міжнародні економічні відносини / Анастасія Таранова ; керівник С. О. Мащенко. – Дніпро, 2022. – 96 с.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://srd.pgasa.dp.ua:8080/xmlui/handle/123456789/10689
Розташовується у зібраннях:292 Міжнародні економічні відносини

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Taranova.pdf
  Restricted Access
1,73 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити    Запит копії


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.