Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://srd.pgasa.dp.ua:8080/xmlui/handle/123456789/10593
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorФедоров, Костянтин-
dc.contributor.otherТютькін, Олексій Леонідович (науковий керівник)-
dc.date.accessioned2023-05-31T09:35:57Z-
dc.date.available2023-05-31T09:35:57Z-
dc.date.issued2023-03-
dc.identifier.citationФедоров К. Порівняльний аналіз конструктивних схем станції метрополітену пілонного типу / К. Федоров ; наук. керівник : В. О. Тютькін // Матеріали наук.-практ. конференції студ., аспір. і молодих вчених, 27-28 березня 2023 р. – Дніпро : ПДАБА, 2023. – С. 336-338en_US
dc.identifier.urihttp://srd.pgasa.dp.ua:8080/xmlui/handle/123456789/10593-
dc.description.abstractUK: Відомо, що станції метрополітену є найбільш складними підземними об’єктами, що потребують особливих конструктивних схем та чітких рішень зі спорудження. З трьох типів станцій для глибокого закладення (пілонний, колонний, односклепінчастий) станція метрополітену пілонного типу довгий час була найбільш застосованою. Ця конструкція представляє собою три тунелі великого діаметру (8,5 м), що знаходяться на одному горизонтальному рівні та розділені між собою особливими несучими елементами – пілонами.en_US
dc.language.isouken_US
dc.publisherПридніпровська державна академія будівництва та архітектуриen_US
dc.subjectстанції метрополітенуen_US
dc.subjectаналізen_US
dc.titleПорівняльний аналіз конструктивних схем станції метрополітену пілонного типуen_US
dc.typeArticleen_US
Розташовується у зібраннях:Наукові статті

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Fedorov.pdf738,9 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.