Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://srd.pgasa.dp.ua:8080/xmlui/handle/123456789/10370
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorЖильцова, Тамара-
dc.contributor.otherМорозова, Євгенія Петрівна (науковий керівник)-
dc.date.accessioned2023-04-19T06:51:23Z-
dc.date.available2023-04-19T06:51:23Z-
dc.date.issued2020-
dc.identifier.citationЖильцова Т. Профорієнтація як одна із складових маркетингової діяльності ЗВО на прикладі ДВНЗ «Придніпровська державна академія будівництва та архітектури» / Т. Жильцова ; наук. керівник : Є. П. Морозова // Матеріали II наук.-практ. конференції студ. ПДАБА : зб. тез. – Дніпро : ДВНЗ ПДАБА, 2020. – С. 69-70en_US
dc.identifier.urihttp://srd.pgasa.dp.ua:8080/xmlui/handle/123456789/10370-
dc.description.abstractUK: Маркетинг освітніх послуг – це особлива частина організації та управляння ЗВО. Основою прийняття ефективних управлінських рішень є вимоги ринку, існуючі та можливі вподобання потенційних абітурієнтів. Результатом цього процесу є надання споживачам благ, що задовольняють їхні потреби, і отримання ЗВО прибутку, необхідного для його існування і кращого задоволення запитів споживачів у майбутньому.en_US
dc.language.isouken_US
dc.publisherДВНЗ «Придніпровська державна академія будівництва та архітектури»en_US
dc.subjectпрофорієнтаціяen_US
dc.subjectмаркетингова діяльністьen_US
dc.titleПрофорієнтація як одна із складових маркетингової діяльності ЗВО на прикладі ДВНЗ «Придніпровська державна академія будівництва та архітектури»en_US
dc.typeArticleen_US
Розташовується у зібраннях:Наукові статті

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
ZHYLTSOVA.pdf101,86 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.