Перегляд зібрання за групою - Автори Ponomarenko, Ihor

Перейти до: 0-9 A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z
або ж введіть декілька перших літер:  
Результати 1 до 9 із 9
Дата випускуНазваАвтор(и)
2018-07Веб-аналітика як важливий інструмент цифрового маркетингуПономаренко, Ігор Віталійович; Пономаренко, Игорь Витальевич; Ponomarenko, Ihor
2018-12Використання кластерного аналізу для групування міжнародних компанійПономаренко, Ігор Віталійович; Пономаренко, Игорь Витальевич; Ponomarenko, Ihor; Унтура, А. В.; Унтура, А. В.; Untura, A.
2018-05Застосування теорії обмежень систем Е. Голдратта в корпоративному управлінніПономаренко, Ігор Віталійович; Пономаренко, Игорь Витальевич; Ponomarenko, Ihor; Губань, К. Ф.; Губань, К. Ф.; Huban, K.
2018-05Методичні засади використання кластерного аналізуПономаренко, Ігор Віталійович; Пономаренко, Игорь Витальевич; Ponomarenko, Ihor; Бойко, Д. Ю.; Бойко, Д. Ю.; Boiko, D.
2020-12Особливості використання Data Science в інтернет-маркетингуПономаренко, Ігор Віталійович; Пономаренко, Игорь Витальевич; Ponomarenko, Ihor; Віннікова, Інна Ігорівна; Винникова, Инна Игоревна; Vinnikova, Inna
2021-08Особливості використання персоналізованого маркетингу в умовах діджиталізаціїПономаренко, Ігор Віталійович; Ponomarenko, Ihor; Сябро, С. М.; Siabro, Serhii
2022-11Особливості формування маркетингових комунікацій з поколінням ZПономаренко, Ігор Віталійович; Ponomarenko, Ihor; Литовченко, А. Г.; Lytovchenko, Anna
2023-08Створення логотипів методами машинного навчанняПономаренко, Ігор Віталійович; Ponomarenko, Ihor; Угнівенко, Д. О.; Uhnivenko, Diana
2019-12Інтернет-маркетинг: особливості використання та перспективи розвиткуПономаренко, Ігор Віталійович; Пономаренко, Игорь Витальевич; Ponomarenko, Ihor