Перегляд зібрання за групою - Автори Пономаренко, Игорь Витальевич

Перейти до: 0-9 A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z
або ж введіть декілька перших літер:  
Результати 1 до 8 із 8
Дата випускуНазваАвтор(и)
2016-08Аналіз міжнародного ринку туристичих послугПономаренко, Ігор Віталійович; Пономаренко, Игорь Витальевич; Ponomarenko, Yhor; Онопрійчук, Юлія Василівна; Оноприйчук, Юлия Васильевна; Onopryichuk, Yulyia
2018-07Веб-аналітика як важливий інструмент цифрового маркетингуПономаренко, Ігор Віталійович; Пономаренко, Игорь Витальевич; Ponomarenko, Ihor
2018-12Використання кластерного аналізу для групування міжнародних компанійПономаренко, Ігор Віталійович; Пономаренко, Игорь Витальевич; Ponomarenko, Ihor; Унтура, А. В.; Унтура, А. В.; Untura, A.
2018-05Застосування теорії обмежень систем Е. Голдратта в корпоративному управлінніПономаренко, Ігор Віталійович; Пономаренко, Игорь Витальевич; Ponomarenko, Ihor; Губань, К. Ф.; Губань, К. Ф.; Huban, K.
2019-09Малий бізнес в Україні: проблеми та перспективи розвиткуПономаренко, Ігор Віталійович; Пономаренко, Игорь Витальевич; Ponomarenko, Igor; Воловненко, Катерина Володимирівна; Воловненко, Екатерина Владимировна; Volovnenko, Kateryna
2018-05Методичні засади використання кластерного аналізуПономаренко, Ігор Віталійович; Пономаренко, Игорь Витальевич; Ponomarenko, Ihor; Бойко, Д. Ю.; Бойко, Д. Ю.; Boiko, D.
2020-12Особливості використання Data Science в інтернет-маркетингуПономаренко, Ігор Віталійович; Пономаренко, Игорь Витальевич; Ponomarenko, Ihor; Віннікова, Інна Ігорівна; Винникова, Инна Игоревна; Vinnikova, Inna
2019-12Інтернет-маркетинг: особливості використання та перспективи розвиткуПономаренко, Ігор Віталійович; Пономаренко, Игорь Витальевич; Ponomarenko, Ihor