Перегляд зібрання за групою - Автори Дядик, Тетяна Василівна

Перейти до: 0-9 A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z
або ж введіть декілька перших літер:  
Результати 1 до 6 із 6
Дата випускуНазваАвтор(и)
2020-07Брендинг та інтернет-брендинг – найважливіші інструменти формування бренду підприємстваДядик, Тетяна Василівна; Diadyk, Tetyana
2023-04Вплив маркетингового ціноутворення на поведінку споживачівДядик, Тетяна Василівна; Diadyk, Tetiana; Даниленко, Вікторія Іванівна; Danylenko, Viktoria; Решетнікова, Ольга Валеріївна; Reshetnikova, Olha
2022-02Доцільність формування глобалізації бренду в сучасному середовищі міжнародного маркетингуРешетнікова, Ольга Валеріївна; Reshetnikova, Olga; Даниленко, Вікторія Іванівна; Danylenko, Viktoria; Дядик, Тетяна Василівна; Diadyk, Tatiana
2022-06Особливості маркетингового ціноутворення при здійсненні зовнішньоекономічної діяльності в умовах військового стануДаниленко, Вікторія Іванівна; Danylenko, Viktoria; Дядик, Тетяна Василівна; Diadyk, Tetiana
2023-08Управління поведінкою споживачів на основі маркетингового ціноутворенняДядик, Тетяна Василівна; Diadyk, Tetiana; Даниленко, Вікторія Іванівна; Danylenko, Viktoria; Решетнікова, Ольга Валеріївна; Reshetnikova, Olha
2021-07Ціни та чинники маркетингової цінової політики в агробізнесіДядик, Тетяна Василівна; Дядик, Татьяна Васильевна; Diadyk, Tetyana; Даниленко, Вікторія Іванівна; Даниленко, Виктория Ивановна; Danylenko, Viktoria; Дикопавленко, В. М.; Дикопавленко, В. М.; Dykopavlenko, Viktoria